sport-maxx-rt-2-dunlop-uhp-guma-test-batdunlop-direzza-o3g-test-kisa-kocenje-sigurnost-duzi-zaustavni-put
Semi-slick gume praktički pa nisu upotrebljive za normalnu, cestovnu vožnju. Ipak, to nisam rekao ja nego tim iz švicarskog automagazina Auto Illustrierte. Kako bi sve bilo kao “po špagi” testiranje su dodatno nadgledali eksperti iz TUV SUD instituta. Usporedba je rađena između Dunlop Sport Maxx RT 2 (nedavno predstavljenog UHP, normalnog modela) te Dunlop Direzze G03 (trkaće gume s homologacijom za cestovnu upotrebu).

Vozilom (Astra K, 200 ks) trebalo je, na mokrom kolniku,  usporiti s 80 km/h na 20 km/h. Modelom RT 2 Astri je trebalo 26 m, a u to se vrijeme isti automobil sa semi-slickom kotrljao se 34 km/h. Da bi došao do 20 km/h trebalo mu je 31.6 m. Jednostavno , previse.Sličnu je slabost semi-slick pokazao i vožnjom u krugu.

S druge je strane briljirao na suhoj cesti. Na identičnom testu kočenja RT 2 je stao nakon 36.5 m, dok mu je sa semi-slickom trebalo svega 32 m. Impresivno, ali ne i dovoljno. Bez obzira na homologaciju, nikom ne bi savjetovali svakodnevnu upotrebu ovakvih guma, jer, nikad ne znate kad možete naići na kišu ili jednostavno mokar kolnik.

Nemojte smetnuti s uma da su ovo bile potpuno nove gume. Kad se malo potroše sitacija je vjerojatno još poraznija za slickove. Da ne spominjeno iznenadne ljetne grmljavinske pljuskove…kako naš narod kaže, bolje spriječit nego liječit.

Vaš Darko Bat